ändabortaieiffeltornet.


Jag pratade nyss med min kära syster i telefonen OCH hon var uppe i Eiffeltornet just exakt den sekunden jag ringde. ÅH värt att vi slösade en massa pengar på att jag skulle gråta henne i örat för att jag saknade henne så mycket. Och nu är nog folk less på att höra det. MEN så är det i alla fall. När jag var på min resa och vi kom till Paris och Eiffeltornet så blev det en massa strul, vi stod i kö i typ två timmar och sen hoppade vi ur den för att lärarna inte skulle betala och sen skulle de det ändå och så var allt jättejobbigt. MEN jag var alltså inte uppe i Eiffeltornet. Världens misslyckande. Hej jag heter Julia Helleday, jag var i Paris, jag stod i kön till Eiffeltornet, jag åkte hem. Värt. Hon verkar i alla fall ha det HUR bra som helst och ha köpt en massa fina kläder (hon skröt VERKLIGEN om det) och ja. Kul. Men nu kan hon ju komma hem bara. Jag har för övrigt fått veta att "easy going" som min värdfamilj sa sig vara tydligen är VÄLDIGT mycket strängare än det man tror att det är. KUL. Nä nu ska jag äta, sen gå en promenad och kanske eventuellt möjligtvis tänka en tanke att kanske förhoppningsvis plugga senare ikväll. Jag åt en daimglass förut idag med min vän Julia idag också. SOL OCH GLASS. Nu är det ändå vår.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

haha åh jag har också ett sådant litet eiffeltorn från paris :)

2010-04-22 @ 10:01:31
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/
Postat av: coolmaja

vad menas med att dom inte är easy going? ellelr hur fick du reda på det eller eller eller AH du vet vad jag menar kanske kanske

2010-04-24 @ 00:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0