blommigjumpsuit.


Den här jumpsuiten sydde jag förra året tror jag att det var. Eller i somras kanske. Den blev fel fem gånger innan den till slut blev one piece och man kunde ta på sig den. Alltså planering är inte min grej verkligen. Hur som helst så är den jättemysig och jättesomrig! Har inte så mycket mer att säga. Förutom att jag inte har svarat på något av mailen jag fått av värdfamiljen så de tror säkert att jag dött eller något. Jag tänker ta tag i det nu. OCH alltså kolla blåmärket på mitt knä! Jag ramlade för en vecka sen och det är FORTFARANDE kvar. Trevligt.

Okej. Kolla på den här bilden nedanför? Jag tog en bild och hoppade, eller jag hoppade med halva kroppen typ, i alla fall så när bilden är tagen så ska jag sätta ner foten och ja. Som ni ser. Jag satte ner hela foten i den där vattenkannan, plus hela benet typ, snurrade runt och föll handlöst ner på golvet. AJ. Dumma vattenkanna.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

haha, foten i vattenkannan^^ Men vad snygg den blev ändå! Du är ju bra på att sy ju^^



SV: Men vad kul att du ska till usa! Var då någonstans?//Emma:D

2010-04-18 @ 16:30:13
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Mormor

vad du är söt!!!!!

med vilken tur att du inte skadade dig.

2010-04-18 @ 18:15:21
Postat av: Rebecka

Fin :)

2010-04-18 @ 18:25:04
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: emma

jamen jag med!!! vad ska man säga?! vi får hoppas att vi får jobbet! HAHAHHAHA lite fail där på dig och max ;)

2010-04-18 @ 20:30:37
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0