glasspaus.


Alltså nu tar jag en glasspaus från fönstertvättandet. Det var så fruktansvärt tråkigt. Usch. Mamma köpte en ny glass idag från Carte D'or, Choco Chip Muffin hette den. Den var jätttttttteeeeeeegoooood. Eller så kan det vara nougatsåsen som var god. För jag dränkte glassen i sås och ja nougat är ju GOTT. Mums. Alltså för övrigt så skulle jag skicka in en kopia på mitt pass till USA-grejen eller vad det nu var, för att jag ska få söka visum typ. Och på kopian som pappa scannat in så såg jag ut som en björn. Alltså det är inte ett skämt. Det var min kompis reaktion när hon till slut fick se kortet. Tack så mycket. Och det var tydligen inte okej, för nu måste jag fixa en ny kopia, FAST det kan väl inte vara för att jag ser ut som en björn. Även om jag inte direkt visar min bästa sida på mitt pass. MEN men, jag får väl ta ett kort på det och skicka iväg det. Hm. Mina danskompisar är i Stockholm nu och ser på Bounce (avundsjuk) men de ska köpa en balettdräkt till mig då i alla fall. Jag har skickat med pengar sååå MEN jag längtar, även om man ser ut som en korv i en dräkt, MEN det är ändå roligt att ha normala och fina (???) danskläder ändå.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh.. jag och ester åt upp en hel sån där nougatsås igår.... så sjukligt gott!

2010-04-24 @ 16:44:33
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Mormor

kan aldrig tänka mig att du ser ut som en korv i dansdräkt och inte som en björn heller för den delen. Pappa är på väg hem med nattåget. kram

2010-04-24 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0