godglass.


Den här glassen från Ben&Jerry's är HELT KLART en av de godaste smakerna. Chokladglass med marshmallowswirls och karamellchokladfiskar i! M-U-M-S. Hur god som helst. Prova den. Den här åt jag dagen då jag gick ut ettan förra året. Vi var hela klassen i en park i stan och satt på gräset och åt glass och jordgubbar och allt. Hur mysigt som helst. Just det. Igår var jag, Julia och Carro och några andra hemma hos Emma och körde singstar, åt glass med chokladsås och kladdkaka och såg på film och myste. MYS. Och nu ikväll ska jag in till stan igen tror jag och se på matchen mellan Real Madrid och FC Barcelona. FC Barcelona är trots allt mitt och min vän Carros favoritlag (de har snygga spelare. end of story.) HEHE jag hatar fotboll. MEN stämning är stämning. Nu ska jag baka klart lemon-curd-pajen jag håller på med MEN jag orkar inte röra mig för vi har inget socker och då kan jag inte göra hallonmarängen. Skrutt.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

åh tack för en jättefin kväll!

2010-04-10 @ 18:30:57
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0