jajjemen.


Den här tröjan köpte jag igår. Det var egentligen inte meningen. MEN det blev så ändå... Den kostade bara 99 kronor OCH som vanligt så kände de i affären igen mig och ba hehe hej igen. Inte riktigt okej. Och imorse när jag tog på mig den så hade jag inget linne på mig under och det kändes okej en stund MEN sen kom jag till my senses och insåg att det var kanske lite VÄL vågat och det skulle säkert bli ångest direkt när jag kom till skolan ändå. Så jag tog på mig min transparenta body under istället. MYCKET mer okej. Jag får köra på det där i sommar eller nåt! JUST DET. Jag skrev ett mail till min värdfamilj igår och skrev att jag hade fått reda på att de var min värdfamilj och lite sånt. OCH jag fick svar idag redan!!! Jätteroligt. Och då var det pappan Tom som skrev och han skrev, jag citerar: There was one in particular that I found cool. You mentioned in your student letter that you like to play golf. I just happen to be the high school golf coach in Brewer!! If you have your own clubs,bring them if you can. Eh ja. HEHE jag kanske råkade nämna i mitt brev att jag spelaR golf och inte spelaDE golf för typ fem år sen. Alltså hjälp. Jag är ju inte direkt BRA på det! Hehe men nu får jag väl användning för mina nya klubbor som jag aldrig använde typ. Bra där. Alltså för övrigt sa jag det att familjen tydligen är VÄLDIGT sportintresserade. I sporterna basketball, softball, american football och baseball. Eh ja. Alltså PANIK. Det där är inte RIKTIGT my cup of tea direkt! Eller jag har faktiskt spelat fotboll EN GÅNG i tiden. Jag skulle vara med på ett fotbollsläger i en vecka och hade tivngat mina föräldrar att köpa all utrustning man behövde, för jag ville ju inte verka oprofessionell. HEHE. MEEEEN det försvann ju ÄNDÅ när jag första dagen gick på sidan av planen och luktade på blommorna helt seriöst. Jag slutade efter första dagen. VÄRD TJEJ. Sen i skolan någon gång när vi spelade innebandy så var jag målvakt, jag tänkte att det var ju det slappaste så. MEN jag var så lat så jag SATT på målet och tittade bara på bollarna när de rullade in i mål. Jag fick en utskällning av en tjej i min klass då kommer jag ihåg. Vi gick i trean. Alltså jag och bollsporter är inte bästa vänner. Någonstans. Idag ska jag för övrigt se Alice i Underlandet. HOPPAS den är bra.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

gumman det blir till att ligga i hårdträning.

2010-04-15 @ 15:08:52
Postat av: amy

haha, inte okej med bollsporter.. vem skällde ut dig? hjälp vilka men för livet:(

2010-04-15 @ 15:59:10
Postat av: annaaaa

hahaha så jävla kul med golfen

2010-04-15 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0