nuärjagkörd.


Jag var på arbetsintervju idag för jordgubbsförsäljning i sommar! HEHE. Jag fick gå från geografin tack vare det. SKÖNT. Dock så tror jag att jag skrämde livet ur en tjej när jag skulle hitta till Storgatan 19 där det låg. För jag hoppade av bussen och så började en tjej gå i den riktningen jag skulle, och då fick jag för mig att hon också skulle exakt dit jag skulle. Så jag följde efter henne i typ tio minuter, exakt den vägen hon gick, typ 20 meter bakom HAHA men till slut kom vi alla fall till Storgatan och då kastade hon in sig i ett hus. Inte så snällt kanske. Hehe. MEN sen var ju på intervjun OCH ja, då fick jag berätta om mig själv och så ställde de lite frågor och sånt. Sen så sa de att de ville helst att man skulle vara tillgänglig hela sommaren, MEN det kommer inte jag vara, det är MINST en vecka i juli jag är borta. Och då sa de det att det är ju inte direkt ett plus för mig då. KUL. Och de har haft 400 sökande hej då jordgubbsförsäljningen i sommar. Jaja.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

Inte hela världen det dyker nog upp något annat.

Kram fr mormor

2010-04-20 @ 06:31:19
Postat av: Mormor

Förresten har man inte rätt att ha semester som jordgubbsplockerska???kram

2010-04-20 @ 06:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0