strawberrycheesecake.


Här har ni Ben & Jerry's STRAWBERRY CHEESECAKE. Vad står det på locket???.... strawberry cheesecake ice cream vith strawberries and cookie swirls, ja just det. Alltså den här smaken ÄR god MEN det är inte den godaste jag vet. Inte alls. Alltså om man ska köpa en B&J's så är inte det här den första man väljer, MEN kanske topp fem eller något HEHE. Den stora till höger åt jag och Carro på valborg förra året, vi låg i min säng med varsin sked och tog första tuggan och tyckte inte att den var speciellt himmelsk, som vi hade väntat oss. Men lika fullt så var den uppäten sju minuter senare. Jajjemän. Den lilla till vänster köpte jag och Carro på glassfesten för TIO kronor!!! Och den andra kostade, som vanligt, 50 kronor. HELT ovärt. MEN den lilla var värd. HEHE. Den åt vi när vi var på bio i lördags och såg Remember Me. Ja. Hm när klockan var halv ett duschade jag igår, och sen innan det och en stund efter låg jag och pratade med tre kompisar på msn. Alla skulle iväg idag MEN ingen hade packat. SÅ då satt vi och pratade istället. Bra där. Halv två gick jag och lade mig och sen gick jag upp nu i morse klockan sex. TREVLIGT. Men jag tänker att jag sover i bilen.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0