brownie.


Alltså DET DÄR är sannerligen en brun tjej. Är en liten blekfis nu så de här bilderna får stå för hur jag EGENTLIGEN vill se ut. Tänkte bara säga att jag hetsträffar alla i hela världen just nu när det börjar närma sig avfärd mot staterna. Närmare bestämt så är det ganska precis ARTON dagar kvar!!!!!!!!!!! Har lite smått panik. Saker som att andas, sova och slappna av hamnar långt ner på prioriteringslistan nu men så får det vara helt enkelt. Håller i detta nu på att göra en bok om MITT Sverige till värdfamiljen och alltså.. har aldrig gjort något så egotrippat i mtt liv tror jag. Bara bilder på ME MYSELF AND I överallt. Och så lite granar och sånt. Aja. Hinner absolut inte skriva mer nu. Herrå.


Kommentarer
Postat av: cornelia

snyggaste tjejen på jorden!!!! eh JA.

2010-08-02 @ 20:23:08
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: camilla palm

shit så brun! =)

2010-08-03 @ 11:56:16
URL: http://camillapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0