CAN'T WAAAAAAIT!!!!!!!!!!!!


typ så HÄÄÄÄÄÄÄÄR taggaaaad är jag NU!!!!!! alltså om TVÅ dagar åker jag verkligen. AAAAAAAAAAAAAH. förSTÅÅÅÅR ni hur ROLIGT det kommer att bli!!!!!!!!!!!!!?!??!!? det gör INTE jag........... jag är MEST taggad på det HÄÄÄÄR som min värdmamma Cathy skrev i det senaste mailet jag ficka av henne DD:D:D:D:D:D:D
.
Also, the cross country coach said there is practice on the Monday you arrive at 4:30, so you will get into things pretty quickly.  It will be awesome!!!
Love,
Cathy

.
FAST NÄÄÄÄÄ

.
.
.
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt det hä
r, det är därför jag drygar och håller på som jag gör. Det är så himla mycket blandade känslor. Känner mig lite så här också....

.
meeeen SOM SAGT. alltså det känns bara konstigt att skriva hur ledsen jag är att jag ska lämna alla. det är som ett enda stort tomrum i magen insåg jag nyss, och det känns verkligen som att det kommer att vara tomt tills jag får nya kompisar och vem vet hur LÅNG tid DET kommer ta?!?! :S känns inte som att första intrycket kommer vara så trevligt heller, kommer ju få smeknamnet the sweaty swede eller nåt :D:D:D:D kul!
.
.
okej som sagt jag är sämst på att uttrycka mig om sånt här seriöst i skrift bara så där rakt upp och ner. men vi hörs snart igen. åker på fredag 06.35 från umeå i alla fall.

Kommentarer
Postat av: maja

det kommer bli asbra jolia!!!!!!!! och jag fattar VERKLIGEN hur du menar. man har verkligen aldrig i livet så blandade känslor som när man ska fara och göra nåt askul men msåte säga hekdå till massor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men det finns inte nåt sätt att hantera det så det är ba å LEEEEVA hehehe kool gurl

2010-08-18 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0