det här var ändå roligt ju!!!! :D:D:D::D:D


Var ute pch sprang nyss. I FYRTIO LÅNGA MINUTER. Eller jag gick typ mesta delen av tiden..... Har verkligen INGEN kondition alls. Alltså kolla mitt face!??!? (coolt) Har aldrig sett en äckligare person helt ärligt. Jag har ont överallt i kroppen nu. I axlarna, i huvudet, i benen, rumpan pch fötterna. Jag har fått skavsår och jag har blodsmak i munnen.  Jag HATAR att springa. Bara för att jag är sämst på det. Tänker ALDRIG göra om det här igen.
.
.
.
.
FAST NÄÄÄÄÄÄ. Jag har lyckats sign up for att vara med i min High Schools Cross Country RUNNING Team från och med DAGEN JAG KOMMER DIT tills slutet av oktober. Alltså att springa varenda eviga dag TILLS SLUTET AV OKTOBER!!!! Fattar inte hur det här gick till. :S Pratade med min värdpappa Tom igår på Skype med mamma och då frågade han om det kändes bra med hela cross country grejen och jag började babbla på om hur mycket jag älskade att springa och att det skulle bli en rolig utmaning. Alltså vad GÖR jag!? Och han ba ja alltså du borde nog börja springa lite hemma nu så din kropp "doesn't go into shock when you get over here". Och jag bara nickade, log och sa att jag skulle göra det "first thing in the morning". Alltså. Jag fattar inte vad jag har för fel.

Tänker duscha nu. Kommer inte hjälpa men.

Kommentarer
Postat av: ANNA

HAHAHHAHAHAHAH SÅ JÄVLA SKOJ?????

ahhahaha varför JUST SPRINGA TILL I OKTOBER???

2010-08-15 @ 13:53:45
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: cornelia

hahahhaha xD det är bra julia!!! fortsätt kämpa!! :D du är BÄÄÄÄSTTTTTTT!!!!!

2010-08-15 @ 20:35:53
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA, du är ju underbar gumman! 40 minuter är inte dåligt, jag var nyss ute o sprang 45 och kom hem som en moshög... :) Hoppas du får det superbra därborta o glöm inte coldstone ;) kram!

2010-08-16 @ 00:41:26
URL: http://jessisca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0