vilka äckel.

Igår kom min älsklingscarro hem och idag spontanträffades vi på stan och gick och fikade på Café Station. Vi tog upp en hel soffa var. Fikade två mackor, en bit pecan cheesecake och en kladdkaksbit med grädde, en bit morotskaka och tre kulor glass med vit chokladsås. Vi låg där och var äckliga och pratade och skrattade HÖGT i fyra timmar. Hade hatat oss om jag var några andra. MEN det var HUR mysigt som helst. När vi hade köpt morotskakan och skulle gå och sätta oss igen så fattar jag inte vad som händet. Måste ha fått en tillfällig urladdning i hjärnan för helt plötsligt ligger morotskakan med glasyren neråt på GOLVET. :S:S:::S Och stackars de övriga gästerna. Jag och Carro faller bokstavligt talat ihop på marken och dör av skratt och påpekar högt och tydligt lite FÖR många gånger säkert att vi  TAPPADE kakan på marken. Ba jaha. Sen skrapar vi upp den från marken och äter upp den. Okej?! Den kostade 39 kronor. Det slänger man inte bort så där bara. Lite skit rensar magen. Ja. Herrå.


Kommentarer
Postat av: cornelia

MMMMMM... MYS. NI ÄR JU FINA.

2010-08-17 @ 03:14:10
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0