idag var jag på modevisning.


JA. idag var jag alltså på modevisning. på min lillasysters skola så har de haft någon slags elevens-val-vecka och då hade min lillasyster och några andra sytt en MASSA KLÄDER hela veckan!!! och då var det modevisning idag och då hade de bett mig att fota SÅ då gjorde jag det OCH alltså KOLLAAAA vilka snygga kläder. jag DÖR. kul att cornelia kom hem varje kväll och ba HEHEHEH idag har jag sytt det här det här och det HÄR. och det ser ut så här och alltså DU skulle dööööö om du såg det. VARJE kväll. PLUS att de hade fått pengar från skolan, de var nio stycken SÅ de hade fått 900, NIOHUNDRA, NEUF CENT, NINE HUNDRED kronor. AV SKOLAN. som de fick köpa accesoarer och tyg för!!! vad händer??? OCH alltså det här har verkligen inget med USA att göra på NÅGOT sett. MEN det gör inget. uppdaterar man dåligt (som jag gör) SÅ kan man ju faktiskt ta det man har. OCH hm om jag ska säga något om usa så kan jag ju bara säga att det har verkligen inte hänt något mer än. vi har alltså fortfarande inte skickat in ansökningshandlingarna och jag har inte tagit någon fler spruta för hepatit B och jag har inte fixat visum än och jag har inte heller skrivir klart min profil och just det JO det enda som har hänt att vi har betalat in andra avbetalningen. vi får leva på vatten och bröd de närmaste veckorna nu alltså. tack och hej.
.
här är en av låtarna som de gick till: Brolle – Fashion
.
modellerna på bilderna hehe är alltså min lillasyster cornelia, hon med mörkt hår, och hennes vän olivia. VÄLDIGT vackra flickor. det var fler som också var med, men HEHE jag tyckte mest om kläderna som olivia och cornelia hade sytt.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Så fina bilder! Det är så mysigt att läsa och se din blogg! Kram

2010-02-08 @ 20:34:29
Postat av: maja

ALLTSÅ VA. det där var typ snyggaste jag sett!!! ofta dom SYDDE allt det där på EN VECKA? sÅ HIMLA SNYGGA. ofta cornelia sydde ALLT det där på EN VECKA? jag kan verkligen inte fatta det. EN VECKA?



snälla i sommar har vi en SYVECKA!!!! vi köper massa tyg och mönster och SYR en MASSA snygga kläder!!!!!!



förresten julia. VI MÅSTE PRAAAAATA. jag hatar detta. det har typ varit 50 år. och vi har VERKLIGEN fortfarande VÄLDIGT mycket att diskutera...!

2010-02-11 @ 02:05:21
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0