lite väldigt mycket sent


ja. som rubriken och bildtexten antyder. NU lägger jag ut en bild där JAG äter semlor. SEN tjej. typ 4 dagar för sent. MEN alltså om jag ska göra en receptbok till den amerikanska familjen jag ska åka till då kan jag ju inte bara strunta i semlorna!!! hallå där. MEN jag har absolut inte bakat de HÄR semlorna. jag får fixa fram ett recept på något sätt och baka de nån gång. men inte nu. de här semlorna är från nisses konditori i holmsund (believe it or not) OCH de är så fruktansvärt goda. mums mums mums. OCH alltså det är säkert bara jag (och min mamma) som gör så här men. ibland värmer vi mjölk och lägger semlan där i och häller kanel på. det är verkligen HUR gott som helst. PROVA. jag har ingen aning om var det kommer ifrån. jag misstänker att det har något med örebro att göra (där mina föräldrar kommer ifrån och jag är faktiskt född där också, MEN jag är sannerligen en äkta norrlänning egentligen. tro inget annat. go norrmejerier) hur som helst. det är jättegott att göra så i alla fall. nu ska jag fortsätta med mördaruppgiften vi har fått i geografin. älska geografi. jag ska nog skicka ett tackkort till min geografilärare med någon slags kärleksförklaring och berätta hur MYCKET jag tycker om henne och hennes uppgifter. för det ÄR ju roligt med geografi. vem vill ha ett liv liksom?

XOXO

Kommentarer
Postat av: 'amy

MIN PAPPA GÖR OCKSÅ SÅDÄR MED MJÖLKEN, HAHA!

2010-02-20 @ 16:20:36
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Sofie

min pappa gör också så ;)

2010-02-20 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0