sliten.


Typ så här känner jag mig nu. Åkte iväg sjuk på en musikfestival och sov i tält i tre dagar, kom hem och var sjukare än någonsin. Kan inte prata ALLS. Kan kraxa fram ljud men inte mycket mer. Mitt huvud LÄR ju sprängas snart för att det gör så ont. Jag har kramp i min vänstra axelmuskel och är äckligt brutalt snorig. Lite trevlig information bara. Funderar helt ärligt på att skära av min hals för att den gör ändå ingen nytta längre. Kan varken andas, hosta eller svälja ordentligt. Har ont ända upp i öronen. Låg hela gårdagen i mitt rum med förtäckta fönster för att ljuset var för jobbigt. Orkade inte röra mig utan låg stilla hela dagen och såg på en hel säsong av Sex and The City. Försökte koka ägg men det första ägget sprängdes i äggkokaren. Det andra ägget sprack och äggulan rann ut när jag skulle äta det. Det tredje ägget sprack och skapade ett nytt ägg utanpå skalet, men jag var så arg och less då så jag åt det ändå. Försökte rosta nötter också men någon hade glömt att diska stekpannan ordentligt efter att ha stekt lax i den. SÅ nötterna smakade FISK. Muuuuuuuuuuums. Ja. Där har ni det. Är en levande död idag med också. Herrå.

Kommentarer
Postat av: maja

JULIA jag kommer och räddar dig imorgon med te och juice och täcken och filmer!!!!!!!!!!! eller är du för sjuk? för om du är sjuk så fattar jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN!

2010-07-27 @ 16:55:49
Postat av: emma

jag är också sjuk...men du julia,när vi känner oss friska tycker jag att vi ska styra upp vår bakkväll,och det SNARAST! det skulle vara jätteroligt att ha bakkvällen hos dig i holmsund!!! vilken dag passar dig? :)

2010-07-28 @ 16:36:35
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0