champions.


Jag och min vän Carro gick ända från MARIEHEM till HOLMSUND igår kväll! Vi skulle egentligen bara ha gått till sjukhuset, DET tog typ 20 minuter. Men när vi kom dit och skulle ta ut pengar så vi kunde ta bussen hem så var bankomaterna stängda och vi hade inte ett öre mer i kontanter än 20 kronor. Jahopp. SÅ vi hade två alternativ. Att ETT: ringa efter mamma och pappa och be dem hämta oss eller TVÅ: att GÅ hela vägen hem och ringa dem när vi dog istället. Vi valde alternativ två av någon anledning och började vandra. När vi kom in i Holmsund så var vi cooooola och spelade en massa olika låtar som gav oss känslan att vi, som de enda överlevarna, kom hem från något krig som hjältar HEHEH. Vi gick där i vår spindelmans-handduks-cape och ba WOOOOOOW. Det var askul. Det tog tre och en halv timmeeee. Jag vet inte exakt hur långt det är MEN jag trooooor att det är nästan TVÅ mil!!!!!!!!!! BRA JOBBAT MIN VÄN. Att tillägga är ju att det spöregnade och blåste. Vi var INTE vackra (som bilden visar).
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha är det ett skämt? GÅ från stan till holmsund.... fyfaaan vad jobbigt:(

2010-06-13 @ 17:56:41
URL: http://malintaflins.blogg.se/
Postat av: mums_92

champions champions huvud huvud.

2010-06-13 @ 18:01:43
Postat av: Mormor

men ni är då för galna, hoppas ni fick varm i er när ni kom hem

2010-06-13 @ 18:54:12
Postat av: maja

haha men VA är ni dumma i huvudet?!?! tre och en halv timme!??! var det natt också?!?

2010-06-14 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0