:D :D :D


Typ så HÄÄÄÄÄÄÄR glad är var jag i fredags innan jag åkte in till stan. Jag skulle träffa finaste underbaraste Johanna som har varit borta i USA i ett åååååååår!!! Hon kom hem i torsdags kväll och vi träffade henne i fredags på ett drop-in som hon hade med sin pappa som fyllde år typ. Det var jag, Cissi, Jessica, Eva, Hanna och Julia som åkte dit. Hur mysigt som helst. Igår kväll så överraskade vi henne med ett surprise party. Hon hade ingen ANING om att vi skulle ha det. Hur kul som helst. Vi hade dekorerat så fruktansvärt fiiiint hehe och pysslat ihop kronor (istället för partyhattar) och gjort enchiladas och bakat chokladtårta och citroncheesecake! MUMS. Det var M-Y-S-I-G-T. Har saknat henne hur mycket som heeeeelst!
.
FÖRLÅT för övrigt för brutalt dålig uppdatering. Det har hänt så himla mycket de senaste dagarna att jag inte har hunnit skriva något (inte orkat inte haft inspiration) och har knappt tagit några bilder. Eller jag HAR inte tagit några bilder och inlägg utan bilder är så tråkigt, för hur kul är det att läsa att jag var på skolavslutning och hade på mig en blommig klänning? HEHE. Dock så borde jag ha skrivit en massa saker om att det var skolavslutning i onsdags. Det var en mysig avslutning, de delade ut 26 stycken iPod Classics till de som varit ambassadörer för skolan. Inget konstigt med det alls. Jag går ju ändå på Minerva. Eller fast nä. Eller va. Sen borde jag har skrivit att vi åt middag hemma hos Julia och att vi träffades hela klassen hemma hos en kille i klassen och myste typ. Sen borde jag ha skrivit att jag började jobba i torsdags med att sälja jordgubbar. Det var så brutalt kallt den där första dagen att jag satt med vinterjacka, vinterskor, vantar, drack varm choklad och frös ÄNDÅ. Hej Sverigeeeeeeeeee. Ja men typ. Aaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0