GRATULATIONER TILL DEN BÄSTA MÄNNISKAN JAG KÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GRAAAAAATTIS till min älskade bästaste finaste underbaraste vän CAROLINE idaaaaag på hennes 18-årsdag!!!!!!!!!!!!! Alltså jag fattar ingenting. Hon fyller ARTON år!!!! Helt sinnesjukt! Jag har känt henne så länge jag kan minnas och alltså att jag träffade henne LÄR ju ha varit det bästa jag varit med om!!!!! :D :D Hon är jag och jag är hon. VI gör ALLT tillsammans. Pratar om ALLT och alltså vi har ALLTID roligt. Ibland gör vi bara ingenting och det är hur kul som helst ändååååååå. Här är några fina bilder på mig och min andra hälft. Klarar mig inte utan henne. TAGGA att vara ifrån varandra 46 veckor nu då!!!! YES YES YES. Fast nä.

VAD. VAAAD vi målade oss blåa i ansiktet med ögonskugga och tog kort på det. VAD. Det var roligt. HEHE.

En brutalt rolig historialektion någon gång i höstas.

Jag CYKLADE till Carro den här dagen. Det var i lördags för övrigt. FYRA MIL!!!! För att det inte gick några bussar och hon var sjuk så jag ville ta mig dit och ta hand om henne.

Men ja. Blåa i ansiktet.

Vi bakade chokladbollar. Tog kort. Spårade.


Älskar henne. Tänkte bara säga det.

Kommentarer
Postat av: BAJSMAJA

JAG SAKNAR EEEER korvar.

förresten så var eclipse BÄST I HELA VÄRLDEN hehehe

2010-07-01 @ 04:38:42
Postat av: CARRO

åh min älskade favorit. så himla fint. jag kommer typ att våldgästa dig i usa även om man inte får, typ följa med dig och bo under din säng i smyg i ett år. kommer tyå att dö ananrs! älskar dig (ps FINA bilder du la ut... fast näää hah)

2010-07-05 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0