jahopp.


Jahopp. Det här var vad huset hade att erbjuda idag. Mjölk med frukt, bär, frön och nötter. Ingen glass här inte. :/ Fick höra nyss också att till mitt visum måste jag ta världens konstigaste kort med konstiga mått och grejer och en massa regler om hur man skulle se ut och bla bla bla. "Ett svenskt passkort är inte giltigt" stod det i papprena så jahopp. Vad ska jag göra nu då? Måste styra upp det. OCH jag måste svara på min värdfamiljs mail om när vi ska ha en skype-dejt! :S :) Nervööös.

Kommentarer
Postat av: Mormor

din lilla stackare, ingen glass................

2010-06-07 @ 22:22:05
Postat av: julia

hörrudu! Om du går till expert och ber dom ta ett foto av dig (visst ska du ha 5x5?) så gör dom det =) säg bara vad du ska ha! dock kostar det 200 kr.........

2010-06-08 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0