jordgubbaaaaar.




AAAAAAH ÄLSKAR MITT JOBB. På två dagar har jag nu tjänat ungefär 1000 kronor och det har DEFINITIVT varit de två roligasteeee dagarnaaaa jag jobbat. V.Ä.R.T. Faaast jag börjar bli så BRUTALT less på min RÖST. Jag hatar den typ. Den där super-mega-artiga rösten som säger samma sak HELA tiden. Hej vad vill du ha för något? Tyska eller svenska? Vilka vill du ha? Okej, det blir så och så mycket. Varsågod. Då får jag önska dig en trevlig midsommar då. Ja men tack så mycket. Aaaah. Är less. MEN det är ändå hur mysigt som helst att sitta i solen och äta jordgubbar och prata med gamla gubbar och gummor hela dageeeeeen. FÖRUTOM som här om dagen då det kom en gammal äcklig gubbe och stod och pratade med mig i EN TIMME OCH TIO MINUTER!!!!!!!!!!!! Om dataspel, tv-spel, apberget, lunarstorm, 14-åringar som utger sig för att vara 30 år och mobbar folk på internet, att han brukade anmäla dessa 14-åringar som utger sig för att vara 30 år, valet i höst, att han hade dansat squaredance, han pratade om mormonkyrkan och sa att jag skulle gå in på deras hemsida och läsa om det så att om någon kom och antydde något som inte var rätt skulle jag kunna säga det. PLUS en massa andra saker. Alltså det var det värsta jag varit med om. SOM TUR VAR så ringde min vän när han hade stått där i en timme och tio minuter och räddade mig! Men men. Annars är det mysigt. Nu ska jag göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: maja

JULIA VAR ÄÄÄÄÄR du hehehe

eller jag kanske inte ska klaga,

MEN.

var ääääär du

2010-06-30 @ 04:07:39
Postat av: Gossipanka

Hur fick du jobb där? :)

och förresten, varför gick du inte bara ifrån honom? ;D

2010-08-10 @ 02:06:38
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0