todo.



Blåbärsmjölk med frön, nötter, banan och jordgubbar. Rågbröd med philadelphiaost, skinka och grönsaker. Apelsinjuice. GOTT.

- JOBBA från 9-15 och sälja SJUKT mycket jordgubbar, kommer inte hända eftersom att det är sämst väder
- packa inför imorgon då jag åker ner till Örebro, kommer mest troligt packa i natt
- fixa musik till min mobil så jag inte dör imorgon i bilen
- fixa bilden till min visumansökan, femtonde gången gillt kanske?!?!?!?
- styra upp mitt liv med alla jag vill träffa när jag kommer hem från Örebro, det finns så otroligt lite tid!
- SKYPE-DEJT med min värdfamilj klockan 21.00
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: camilla palm

det var ingen dålig frukost.. såg galet gott ut! =)

2010-06-15 @ 12:24:06
URL: http://camillapalm.blogg.se/
Postat av: johanna

ALLTSÅ läskigt ju att du ska PRATA med din värdfamilj!!!! jag hade typ varit helt fruktansvärt nervööööös

2010-06-15 @ 16:36:44
Postat av: maja

julia varför finns det lite TIIID vad fult:(:(:

när åker du EXAKT?

2010-06-16 @ 07:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0