TREVLIGT&SORGLIGT.


HEHE KOLLA HÄR.
De här resorna kommer jag ha möjlighet att få göra när jag är i USA. Beroende på hur mycket pengar jag vill lägga ut såklaaaaaaart. MEN jag är ju gjort av pengar SÅ kommer mest troligt att göra ALLAAAAA resor. Fast nä. MEN ändå. Lär ju få ångest vilken jag ska välja.

SEPTEMBER 17-19, 2010 - Friday to Sunday   WEEKEND IN BOSTON MA
Cost is $500 per person.    This includes all meals -Hotel, travel in Boston, travel from Maine to Boston, all activities while in Boston.

OCTOBER 8-11, 2010 – Friday to Monday   WEEKEND IN NEWBURYPORT MA
Cost is $400 per person.  This includes all meals, activities, and travel expenses.


NOVEMBER 11-15, 2010 – Thursday – Monday  NEW YORK CITY TRIP
Cost is $1000 per person.  This includes all meals, city tours, harbor tour, museums, hotel, and all travel expenses.

DECEMBER 28- JANUARY 3, 2011  - Tuesday to Monday   FLORIDA TRIP
Cost is $1500 per person.  This includes all meals, Disney parks, Universal parks, SeaWorld, hotel, all travel expenses

FEBRUARY 18-24, 2011 – Friday to Thursday    SAN DIEGO CA TRIP
Cost is $1500 per person    This includes all meals 5 breakfasts, 5 lunches, 5 dinners, hotel for 5 nights, airfare travel to and from California, travel while in San Diego, bus tour to Los Angeles/Hollywood, tour of San Diego, museums, San Diego Zoo, all activities. Dates are subject to change due to prices.

APRIL  14-19, 2011 – Thursday - Wednesday    WASHINGTON DC TRIP
Cost is $1000 per person      This includes all meals, all travel expenses, hotel , all activities in DC.  Dates are subject to change according to prices.


IDAG SKA JAG
försöka hinna med att ta mig till min älskade vän Julias hej-då-fika. Hon åker till USA imorgon över sommaren och jag hinner åka innan hon kommer hem så jag kommer inte få träffa henne på över ett år. Brutalt. Overkligt. Fruktansvärt. Jag träffade henne i måndags direkt efter att jag slutat jobba klockan nio och sov över där. Det var hur mysigt som helst. Vi skrattade, pratade, grät, fikade, bakade, såg på film, myste. I vamlig ordning. Precis så som det ska vara. Så som det inte kommer vara nu det närmsta året. Usch. Så jag har EGENTLIGEN redan sagt farväl MEN jag ska verkligen göra ALLT för att kunna ta mig in dit idag också! Älskar alla bussar som går från Holmsund!!!!!!!!!!!!!!!! Fast nä. Hehe det är Julia som har tagit den där vackra bilden längs upp.


Kommentarer
Postat av: Jessica

New York och Washington DC är två av mina favoritstäder i världen, så de resorna rekommenderar jag varmt :) Och om du får chansen: San Fransisco! Snäppet bättre än båda två om du frågar mig :)

2010-06-27 @ 20:38:43
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: Patricia

satsa på Florida!:D

den staten ligger mig varmt om hjärtat kan jag då säga:D

kan vara därför jag ska dit igen, men men;)

2010-06-28 @ 15:15:37
URL: http://patriciathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0