vadhänder.


Kan ju börja med att svara på frågan om var jeansjackan kommer ifrån. Den kommer från Gina Tricot och kostade 399 kronor och den finns fortfarande kvar tror jag! :)
.
Jag färgade ju håret i förrgår kväll som jag berättade. Och ja det var ju såhär att mamma köpte en färg som INTE innehöll några röda pigment tydligen. Frisören känner mig och har färgat mitt hår förut och jag efterfrågade specifikt en färg utan röda inslag. MEN när mamma hällde ut färgen i mitt hår i förrgår kväll så var den mörkt orange. Trevligt. Och när mitt hår hade torkat dagen efter och jag fixat till det så VAR det orange i princip. Det VAR ju en fin färg och jag tyckte om den ändå MEN det var bara den där lilla detaljen att jag faktiskt ville att det skulle bli brunt. MEN det var inte bara det faktumet att färgen inte var brun utan orange som var felet. Upptäckte idag att min jeansjackas krage var HELT täckt med hårfärg i en fin rödorange nyans. Sen badade jag skumbad alldeles nyss och vad hände? Jo. Det fina vita fluffiga mysiga skummet blev ORANGE av mitt hår. Jag duschade sen och shamposkummet blev också det ORANGE. Sen torkade jag håret med en vit handduk (tänkte inte så långt) OCH vad händer? HANDDUKEN BLIR ORANGE. Och ja nu kan jag ju berätta att det där var alltså hela hårfärgen. Jag ser återigen min utväxt av min naturliga hårfärg. Älska livet. Jag blir så less.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0