ÄNTLIGEN.


alltså det har hänt. gott folk jag är KLAR MED MINA ANSÖKNINGSHANDLINGAR!!!!!!!!!!!! jag har gjort KLART min ansökan till USA!!! fattar ni??? jag fattar det INTE. det är helt sjuuuukt. det tog mig typ tre månader men men men. DOCK så får jag inte göra något delstatsval längre (!!!) för att jag skickade in det efter den 31 december, FAST de hade sagt att jag redan hade valt, för det hade jag. åååh jag blir så less. MEN jag hoppas ändå att jag hamnar på något bra ställe (california förslagsvis!!!) men så nu kan de alltså börja leta efter en familj åt mig. åh det är ändå obehagligt! att de kan läsa allt jag skrivit om mig själv där. eller det är egentligen mest pinsamt med tanke på allt FRUKTANSVÄRT pinsamt löjligt överdrivet om mig själv i speciellt mitt student's letter haha det är ju ett skämt. men men det går nog bra. så. hm. nu har jag för övrigt tagit spruta TVÅ för hepatit B så bara en to go MEN jag har ändå en massa andra sprutor att ta också. MEN nu är nästa steg att 1 vänta. 2 när jag väntat klart söka visum, SOM tydligen är världens mest komplicerade procedur. inte okej. men så kan det vara. vi ser väl vad som händer.
.
och btw. jag har inte varit död de här senaste dagarna utan jag har varit i åre och åkt slalooooooom. och idag kom vi hem. eh ja det var FINT väder när vi åkte dit och när vi åkte hem MEN allaaaaa andra dagar vi var där så var det så fantastiskt DÅLIGT väder så det finns inte. helt brutalt fruktansvärt. det blåste 35 sekundmeter, var 2 plusgrader, mulet, slaskigt, det regnade och FLERA liftar var stängda (vi fick aldrig åka upp på toppen till exempel). MEN ja hm det var ändå bra. FÖRUTOM att jag har världens träningsvärk. inte okej. och ja just det. HELA min väska med alla mina kläder, min necessär (mitt liv), min laddare till datorn och typ allt annat jag äger är borta. kul. den var inte med i bussen men då trodde vi att den låg i det andra släpet där allas skidor låg. MEN det gjorde den icket. så ja NÅGON har typ tagit den. roligt. åh panik jag MÅSTE få tilbaka den!!! :S :S :S.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0