blommigt.



Alltså jag är ju magisk. Här får ni se ETT TILL plagg som jag har sytt. ett linne med lila små blommor på. Det är jätte-JÄTTE-små blommor så man ser dem inte. MEN de är där. I promiiiiise! EEEEEH förutom att jag nästan gick ut från mitt rum i BARA trosor och bh idag typ sekunden då min lillasysters pojkvän kom uppför trappan (MEN jag hann SLÄNGA mig in i mitt rum innan någon skada var skedd. Phew. Jag fick dock elva blåmärken typ.) så är det okej. Jag fick också just höra av min mamma att hennes jobbarkompisar, som äter på samma ställe som vi gör med skolan, att de har HÖRT mig x antal gånger skrika i matsalen. Roligt.

Kommentarer
Postat av: Mormor

lika fint det här. Inte kul när vuxna rapporterar till mamma

2010-03-28 @ 10:32:22
Postat av: stina

FINjulia!!!

2010-03-28 @ 13:28:47
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se
Postat av: maja

haha jag kan VERKLIGEN tänka mig att folk klagar på hur högljudda ni/vi är i matsalen. men hallå man måste vara hörd

2010-03-30 @ 02:05:10
URL: http://majafjell.blogg.se/
Postat av: Petra

Vill bara tillägga att det inte var något klagomål ang högljudhet...de tyckte att du var rolig!

2010-03-30 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0