LEJONET&BJÖRNEN folks.


FRÅGAN ÄR JU VARFÖR jag inte gjort detta tidigare??!??!!? en glass-kategori. HALLÅ DÄR. OKEJ. den här smaken från LEJONET&BJÖRNEN får inviga den. TEXAS FUDGE. nougatglass med kolasås och jordnötter. eh gooott. alltså inte bara det faktum att lejonett&björnen har den underbaraste mest fantastiskt magiska glassen i världen, MEN det här är helt klart en av min TOPP-tio.. topp-tre. topp-fem kanske. VET EJ. men den är hur god som helst, helt perfekt. OM ni ska äta någon glass från lejonet&björnen, ÄT DENNA, ni kommer inte bli besvikna. jag åt denna med min vän caroline (glassmästarkollegan you know) i somras när vi var i stockholm, det är hon som sticker fram på sidan av bilderna, MEN jag visste inte om hon skulle godkänna bilderna SÅ hon blev bortklippt, men det kändes tungt. och ja den här glassen är DYR, den kostar också PRECIS som b&j's 50 kronor styck. MEN det är väääärt det. ja. det var det jag hade att säga. ät glass.

XOXO

Kommentarer
Postat av: 'amy

den såg ju inte dåligt god ut!! finns den på typ ica eller så?(A)

2010-03-30 @ 14:52:49
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: hon vars en tiondel av ansiktet syns

Oohhh vilken stor ära att få ha med en TIONDEL av mitt ansikte i din blogg! nu kan jag dö av lycka! PS!!! skulle tippa på att texas fudge är den näst-näst-näst-bästa glassen någonsin. L&B in my heart.

2010-03-30 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0