prinsessor.


igår var jag prinsessa hela kvällen. tillsammans med en massa andra prinsessor. vi firade att en av oss prinsessor blivit 18 år. hehe. i alla fall. det var hur mysigt som helst. vi åt en MASSA gott. hemgjord pizza, prinsesstårta, daim-maräng-grädd-tårta, chokladbollar, chocolate chip cookies, chips, dipp, cheese balls, godis. MUMS MUMS MUMS. jag hade så fruktansvärt ont i magen när jag åkte därifrån. MEN det var det värt! :D jag hade på mig den HÄR kronan, de här pärlorna OCH min tutu och min gammelrosa klänning som har en tyllkjol. FINT. :) nu ska jag SKYNDA mig att göra mig iordning för att åka in till stan. glassfesten remembeeeeer!??!?!?! OCH sen ska jag och mina kompisar åka och träna på iksu. det är något special-dans-tränings-pass med tema MOULIN ROUGE!!! eh kul. JA. så först glass i 2 timmar och sen träning i 2 timmar. HELT RÄTT. sen ser vi väl vad som händer. FINT väder är det ju iag i alla fall!

XOXO

Kommentarer
Postat av: maja

SÅ HIMLA MYSIGT. så hIMLA HIMLA HIMLA mysigt. vems kalas var det??????? alltså jag saknar er BAJSMYCKET. och julia när far du till usa?

2010-03-24 @ 02:13:39
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0