saltimjölken.


Jag hade lovat min vän att visa hur den här klänningen såg ut SÅ. Här är den. Jag köpte den på bik bok för 150 kronor, den HADE kostat 600 kronor. EH helt okej. Hur som helst. Idag var det verkligen en ovärd dag. Introduktion till projektarbetet och det enda som sa var att man skulle ha en dröm, en vision och ett mål. Jaha. Jag vill helst bara ha en idé. Det var så hemskt för när det hade gått 45 minuter så hade vi en liten paus. Paus nummer 1 och HÄLFTEN av alla människor går. Sen så fortsätter han prata i en timme till, om INGENTING. Och så  får han alla att hålla varandra i handen och sen står han och skakar på armarna och ba HEHEHEH askul. Sen byter han skor, han sätter högra skon på vänster fot och tvärtom. Sen har vi paus nummer 2 och då gär hälften av dem människorna som var kvar. Jag tycker synd om honom som pratade, MEN vad trodde han egentligen??? MEN projektarbetet är ändå långt borta för mig SÅ jag behöver EGENTLIGEN inte oroa mig över det. ÄN. EH ja just det. Idag på lunchen så satt jag och höll i saltkaret när jag ätit klart och sen hällde jag ut salt på min tallrik och sen helt plötsligt så hade jag hade jag råkat hälla ner en massa salt i mitt mjölkglas. Som det var mjölk kvar i alltså. Ja. Och sen typ en sekund senare så hade jag glömt bort att jag hade hällt salt i mjölken SÅ då tog jag en JÄTTESTOR klunk och det var det värsta jag varit med om. TUR för min kompis som satt mitt emot mig att jag inte spottade ut det på henne. FAST det hade varit rätt åt henne, hon skrattade åt mig, HEHE näää. MEN alltså jag började hosta HUR mycket som helst och gick (sprang) för att hämta ny mjölk och hostade i princip hela vägen genom matsalen. SEN när vi skulle gå från matsalen så var det några killar från en naturklass på skolan som gick typ 30 meter bakom oss, som jag aldrig pratat med, jag vet vilka de är och jag antar att de vet vilka vi är. Och så hostade ALLA i typ 5 minuter, helt hysteriskt. HAHA eh NEJ inte en pik. AH. Hur konstigt som helst. MEN MEN. Nu ska jag packa kläder till Örebro, vi ska åka dit på torsdag. SÅ.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: stina

den här du pratade om? kap!

2010-03-30 @ 21:53:30
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se
Postat av: amanda

Åh vad fiiiiiin!

2010-03-31 @ 16:37:31
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0