tresakerjagtyckerom.


hasselnötter keso & hallon.

tre saker som jag verkligen skulle kunna leva på. alltså det är så fruktansvärt gott. att antingen bara äta själv ELLER att blanda ihop allting tillsammans. hur gott och mumsigt som helst. egenplockade sommarhallon till exempel måste ju seriöst vara det godaste som finns. mums mums mums. smultron är ju också hur gott som helst. vi har inga egna smultron MEN ända sen jag och min lillasyster var små har vi gått och ätit upp vår grannes smultron. taskigt jag vet. MEN vi har känt det som vår plikt eftersom att han själv inte äter upp dem. hehe. det är dessutom inte diskret alls utan han kan verkligen se oss om vi gör det, men han har inte sagt till oss än i alla fall. (kan bero på att han aldrig är hemma då vi gör det. MEN ändå.) oj. nu blev det två inlägg på exakt samma sekund. MEN så kan det gå. tack och hej.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0