tutu och pärlor.


de här bilderna tog jag för några dagar sen men jag har varit osäker på om jag ska lägga upp de eller inte, eftersom att jag bara har bh och tutu på mig. MEN alltså i mitt huvud så såg jag det liksom framför mig. den fina sidenbh:n, pärlor och den vita tutun. och bara en massa vita nyanser i bakgrunden. och jag var bara tvungen att liksom follow through med min plan hehe. jag blev ändå ganska nöjd med bilderna. men ja nu lägger jag alltså upp dem trots allt. för jag har klippt bort den mesta huden ändå så ;).

det är är alltså tutun (ballerinakjolen) som jag har sytt, när jag har på mig den, jag har i för sig haft på mig den förut också, när jag tog dansbilderna. MEN strunt samma. den är så fiiiin bara. IDAG däremot är jag inte kry eller fräsch eller fin eller nånting. jag är sjuk. jag snorar hur mycket som helst, kan inte andas, inte snyta mig, inte äta. det var hemskt imorse rentutav, men nu är det lite bättre. men jag har fortfarande ett obehag i magen och mår illa och jag fryser och svettas och har ont i huvudet. det är så jobbigt. och jag HATAR att vara sjuk för jag får panik för att jag missar så mycket av skolan! jag är en sån människa som alltid går till skolan oavsett sjukdom nästan, det är bara vid extrema tillfällen som dessa och typ magsjuka som jag inte går. och ja. då får jag panik. dålig egenskap eller beteende eller tankesätt eller vad man nu ska säga. det som är så jobbigt med att vara sjuk är att jag inte får dansa heller. och nu ska vi börja träna på danserna till föreställningarna som är 7-9 maj. :( åååh.



det är typ ironsikt för exakt vid det här tillfället förra året blev jag också sjuk. precis efter sportlovet, som nu. samma symtom och allting. och jag har seriöst inte varit hemma på grund av sjukdom sen dess. INTE ok. det var efter det som jag blev inlagd på sjukhus för att de trodde att jag hade diabetes och en massa saker. SNÄLLA låt det inte hända igen. men det tror jag inte. nu ska jag dricka tekopp nummer tre för dagen, grönt te med smak av vanilj. mums. just det. vi ska se änglar och demoner också. hoppas den är bra. tack och hej.

btw. jag kom bara på en grej. alltså alla mina bilder ser likadana ut känns det som. eller jag vet inte. men jag börjar få slut på inspiration. vad vill ni se för någonting? jag HATAR när folk ställer såna frågor i sina bloggar. MEN jag förstår typ NU varför de gör det! och alltså jag skäms typ MEN nu gör jag det också. vad vill ni veta? vad vill ni se? vad vill ni att jag ska kort på mer eller mindre? OSV OSV ETC ETC.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

hej gullan. Du är bara såååååå söööööt, det är så fina bilder, du behöver absolut inte skämmas för dom. Dú är jätteduktig.

2010-03-15 @ 22:06:44
Postat av: maja

JULIA DIN BLOGG ÄR BARA FIN! hur hur HUR bra som helst seriöst du är typ nästa underbaraclara

2010-03-18 @ 04:24:32
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0