VÅFFELDAGEN.


idag. är. det. våffeldagen. MUMS. alltså jag SKA äta våfflor sen när jag kommer hem efter dansen.. typ halv elva. MEN PANIK. åååååååh jag vill ha våfflor NU!!!! skruttans. HUR SOM HELST. våfflor i alla fall. HOPPAS vi får våfflor i skolan. eller alltså vem försöker jag lura? vi kommer få typ pannkakor, ärtsoppa, någon konstig köttgryta med morötter i och nån currypalsternacksgrej eller nåt. det får vi alltid. MEN alltså kolla de här leggingsen, de är HUR mysiga som helst! det var ett tappert försök att vara lite mer vårig, MEN jag tror inte det funkar. för det är sämst väder ute. åh. ja men nu kör vi. BARA tråkiga lektioner idag. WIHO.

XOXO

Kommentarer
Postat av: zeibrant

Hej Julia!

Har nu hittat din blogg.

Kommer nu att försöka ha lite koll på dig framöver.

Förstår att du längtar till USA resan, N Y är en ganska häftig stad.

Farbror Zeibrant

2010-03-25 @ 21:24:00
Postat av: Anonym

jättesnygga leggings/mormor

2010-03-26 @ 08:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0