vinnarna.


ja. här ser ni då vinnarna av dagens deltävling i trippelbollen på minervagymnasium i umeå. sverige. europa. HEHEHE vi har en tävling mellan tvåorna på minerva, som heter trippelbollen då, och idag var det innebandy. älska innebandy. NOT. alltså nu har jag sagt i typ en vecka att jag älskar innebandy, så nu tror jag typ att jag gör det, men det gör jag inte. halva klassen var starka krigare och deltog medan resten av klassen hade en fantastiskt mirakulöst vackert skapad hejarklack (där var jag inblandad) och hejade något så fruktansvärt. vi hade till och med musik som vi spelade varje gång de gjorde mål. ja så kan det vara. vi vann för övrigt fotbollen, den första trippelbolltävlingen i höstas också SÅ ja eh. HEJ trippelbollvinsten.
.
men i alla fall. nu till viktigare saker. PÅ LÖRDAG ÄR DET GLASSFEST PÅ FOLKETS HUS I UMEÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! alltså man betalar 50 kronor och får sen äta "så mycket glass du orkar"! alltså HÖR ni hur UNDERBART det låter???!?!?!?!?!?!?!?!? jag dör typ. få äta hur mycket glass man orkar för FEMTIO KRONOR. alltså de som har anordnat detta har ju uppenbarligen inte träffat varken mig eller min bästa vän och sett hur mycket glass vi kan äta. MEN their loss is our ... vinst??? hur går det där ordspråket? är det their loss is our game eller???? vet inte varför jag tror det, det känns bra. MEN hur som helst. så på lördag ska jag äta glass. OCH ikväll kommer min mormor! den sötaste mormodern man kan ha. hon är hur mysig som helst. sen ska jag på prinsesskalas imorgon också hos en väääään!!!!
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: agnes

tack julia!! vahettereeee, jag ska också på glassgrejen med klara och hennes pojkvän (känner att jag blir lite av det tredje hjulet...) och det låter HELT underbart. Är inte lika stor glassfanatiker som dig och Caroline, det är nog ingen haha. Så vi kanske ses där!!

2010-03-19 @ 12:56:47
URL: http://nittonhundrasextionio.blogg.se/
Postat av: maja

EH OFTA VI VINNER TRIPPELBOLL....vad har HÄNT med s08b!!!! DET MÅSTE VARA DINA OTROLIGA FOTBOLLS- OCH INNEBANDYKUNSKAPER SOM FIXAT OSS

2010-03-24 @ 02:12:35
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0