matjagkommerochintekommerätadetnärmstaåret.


ALLTSÅ PANIK. Jag hittade en hemsida med min framtida skolas LUCNHMENY. Alltså menyn för hela maj månad på Brewer High School där jag ska gå. OCH den första veckan i maj såg ut SÅ HÄR:

Det är pizza VARENDA dag. Det finns ALLTID något friterat. Det är BARA vitt bröd. Det finns ALLTID jordnötssmör-och-sylt-mackor. Det finns dessutom alltid jordgubbs- eller chokladmjölk till alla måltider. Alltså jag får PANIK. För jag ÄLSKAR verkligen maten som ni ser OVAN. Alltså jag säger bara HEJ DÅ underbar näringsrik och fräsch och god mat och HELLOOOOOO junkfood of the junkfood from THE country of junkfood. Visst sån här mat ÄR ju god IBLAND meeeeen inte varenda dag i ELVA MÅNADER. Alltså tips mottages GÄRNA för hur man på ett SNÄLLT och artigt sätt kan säga att man kanske eventuellt möjligtvis skulle vilja äta något annat än det ni ser NEDAN. Jag funderar HELT ärligt på att säga att jag NYSS blev vegetarian men att jag ändå äter fisk eller nåt. Alltså AAAAAH. Jag får packa ner mat för ett år istället för kläder när jag åker dit. Ingen kommer känna igen mig när jag kommer hem för jag kommer vara en enda STOR RUND BOLL.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

gullegumman det kommer att ordna sig....

2010-05-03 @ 20:53:11
Postat av: Jessica

Du får dansa desto mer på fritiden... :)

2010-05-03 @ 21:36:19
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: stina

pork rub patty!? lät inte kalasgott...

2010-05-03 @ 21:39:45
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se
Postat av: mums_92

tänk såhär raring. OM ditt plan skulle störta på väg hem från USA och du hunnit bli TJOCK så kommer du klara dig längst på den öde ön och har störst chans att vara vid liv om någon kommer för att rädda er! Du kan ju alltid skära av ditt eget fläsk och grilla det medan du väntar. Och dessutom kommer ju kroppen automatiskt ta av fettlagringen när det inte finns annat att käka. jag hoppas att du blir JÄTTETJOCK för jag vill ha tillbaks dig levande! puss

2010-05-04 @ 10:37:12
Postat av: COOLMAJA

WELCOME TO 'MERCA

2010-05-06 @ 02:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0