menhjälp.










.
Ja det här fick jag för mig att jag skulle göra här om dagen. Jag fick HELT PLÖTSLIGT världens energi och tänkte att jag skulle städa och rensa HELA min garderob. SÅ jag hällde ut ALLT på golvet och ja. Sen försvann min energi helt utan förvarning och då låg jag där med kläder på golvet och ingen ork alls. Sen var det så i typ två dagar tills jag klockan två på natten i onsdags tog tag i det och rensade upp allting och nu har jag seriöst inga kläder kvar. Jag har däremot två STORA påsar med kläder som jag antingen ska slänga för att det är ett skämt att de ens har hängt i min garderob och dels kläder som jag verkligen inte tänker ha kvar bara för att jag inte tycker att det är min stil längre. Ja. Värt. Jag skriver mer om en stund vad jag har gjort mer i helgen. MEN jag ska äta och sola nu och läsa.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du hur coola bilder du tar? Snyggt! :)

2010-05-16 @ 15:21:01
Postat av: marika

ba säga till om kläderna julia ;) ja kan tat HAHAA...

2010-05-16 @ 16:26:50
URL: http://www.marikaelgale.devote.se
Postat av: maja

SLÄNG INTE DINA KLÄDER JULIA GE DOM TILL MIGGGGGGGG

2010-05-18 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0