morsdagmedliljekonvaljdoftandechanel.


GRATTIS MIN KÄRA MOR på din dag idag. Vi firade mamma alldeles nyss med en kladdkakstårta med färska jordgubbar på som min fina syster bakat och så gav vi henne denna present. En parfym från Chanel som luktade liljekonvalj, dessutom så fick hon med en liten flaska parfym från Yves Saint Laurent också. Trevligt. Nu är min plan så här. Att stänga av allt som heter socialt umgänge och skriva klart den sista inlämningsuppgiften (i historia suck). Sen ikväll ska vi ha mamma-döttrar-kväll och gå och se Sex and the City 2 på bio! Har hört att den blev totalt sågad MEN då har man inga förväntningar och det är oftast bäst så. Nä nu. Plugg var det.




XOXO

Kommentarer
Postat av: Amy

åh den där parfymen luktar ju mega gott!

2010-05-30 @ 15:54:12
Postat av: Mormor

vad Petra måste ha blivit glad. Vilka fantastiska barn hon har, precis som jag har.

2010-05-30 @ 20:07:54
Postat av: Petra

Vilket mysigt firande! Tack mina underbara barn!

kramar mamma

2010-05-31 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0