soft...ja-aaa.


Myste med Carro hela dagen idag. Vi var på fortsättningen av brännbollsyran idag också med Cissi och Sara. Det stackars laget vi hejade på blev utebrända tre gånger. MEN fina var dem i alla fall, utklädda till änglar! Sen var jag hemma hos Carro. Och JA Carro jag tog bilden när du var på toaletten. Ko00ol chej. Jag har på mig hennes pappas shorts och hennes farmors tröja. MYSIGT. Vi såg på Sex and the City och åh den är så himla mysig och rolig den filmen. Haha. Vi åt upp ett helt kakpaket också som Carros lillebror skulle ha med sig någon dag någonstans. MEN vad skulle vi göra. Kakorna ville bli uppätna. Var på brännbollsyran i fredags också och det var också askul. FÖRUTOM att vädret var det sämsta, fruktansvärdaste, värsta, förfärligaste jorden någonsin skådat i princip. Usch. Mitt hår var (och ÄR i för sig fortafarande) ett fågelbo. Kul. Dessutom har jag en vacker utväxt och min mamma tyckte att den var så hemsk så hon ringde mig igår då hon var hos frisören och sa att hon köpte färg åt mig för det var dags att göra något åt saken. Jahopp. Har inte så mycket mer att säga. Eller jo. NYSS var jag och min syster ute och sprang i endast t-shirt och trosor på taket efter vår dumma katt som hoppat ut genom fönstret (som jag öppnat. hehe) i typ en kvart. Älska att katten nästan hellre hoppade från taket än blev infångad.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0