golf"""""""partyt"""""""

HIHIHIHIH titta på de små söta amerikanska pojkarna, så otroligt intelligenta och tjusiga.

.

.

.

.

Okej. Så här är det. Eller så här VAR det. Tro inte att det är så hypeat som det har blivit nu...................

 

pojkarna kom och de var nere i garaget, som ni ser på bildeeeeen, tom grillade STEAK och kyckling och han hade majskolvar och potatismos och bbq-saaaaauce (blä) och allt. dr.pepper. alltså va?! alla började äta och tom drog ner mig och zuzie dit (berättar om henne sen) och så satt vi där och det var HUR KUL SOM HELST!!! :D:D:D:D hihihihh

.

.

fast NÄÄÄÄE (okej jag vet att folk är less på att höra fast näe, men alltså det här är fast näe på riktigt) det var så otrooooligt dålig stämning. alltså det var konstigt, ville inget hellre än gräva mig en grop och lägga mig i fosterställning. FÖR tom gick hela tiden omkring och ba HIHI tycker ni att ni ser nåt ni gillar eller??? och vi ba eeeh hehe OKEEEEJ nu vart det dålig stämning, HEHEHE eeeh vi vet inte HEHEH ... ehehee ihihihihi. ja ni förstår. för alltså ja. för att helt enkelt vara snäll, eeh.. det var inte riktigt hm hur ska jag säga, någon som.. eh så att säga .. föll oss i smaken riktigt ... :S

 

ANYWHO.

 

det var som sagt inte världens bästa stämning, jag och zuz sade väl några pressade väl fram några frågor någon gång men inte mycket mer.

 

..... här har vi en liten parentes bara: jag visste vad ena killen hette, och ba jaha men du är evan? för jag hade sett killen på skolan samma dag och han ba ja det är jag, bra minne du har. och ja jag log väl eller gav nåt annat mindre intelligent svar tillbaka. kan NÅGON snälla NÅGON försöka se något FLIRTIGT med detta!?!?!?!?!? FÖR sen så vinkar tom mig till sig och säger remember evan is the one who's got a girlfriend. alltså VA? vad trodde han? att jag skulle börja sjunga lady-marmalade-låten från moulin rouge eller va?

.

okej klar med parentesen.

 

tom fortsatte. ethan och hans kompis tog över hela wii-spelet och spelade och sen satt vi alla och kollade på när DE spelade, ba jaha. sen helt plötsligt så började småpojkarna spela fotboll (alltså jag VAR verkligen äldst av alla kidddzzzz där) och alltså ursäkta men hallå finns det NÅGOT tråkigare? jag och zuz satt kvar och ba ja men KUL. sen så såg jag att de lekte kurragömma och jag blev typ arg och sa att varför sa ni inte till oss för? vilket tydligen var en väldigt rolig kommentar, men alltså helt ärligt jag blev typ upprörd, varför lät de oss sitta där som fån och ba HIHIHIH. NICE. så då lekte vi kurragömma med dunk och det var faktiskt kul ändå! :)

.

efter detta stannade TVÅ killar kvar och "kollade på baseballmatchen" med tom, jag zuzie var dock INTE så himla trevliga utan stod och kollade upp dansgrejer med cathy istället, sen till SLUT gick dem. alltså hjälp, trodde aldrig det skulle hända. sen frågade tom igen och igen och igen och IGEN om allt det där ba hihih ja ni vet. jag fick panik och sa att mr.unknown, eller vadå mr.??? okej pojke unknown, vi kör förtkortningen PU (eller heheheh kan vi snälla säga nalle puh bara????) bara för att inte utelämna den stackaren. jag sa att nalle puh var väl ändå kinda cute and nice. alltså KOM IGEN han såg inte ut som bajs i alla fall, jämfört med de andra som var där, blev ganska blind inser jag nu när jag ser bilder på riktiga svenska pojkar så här i efterhand. och alltså ni skulle ha sett toms FLIN. hjälp. galet.

.

hur som helst, nalle puh addar mig på fb, skriver till mig, kör typ tusen frågor på a minute and you'll win it. HJÄLP. till slut blir jag less, nalle puh är ändå trevlig men näe, så jag säger typ aja men du får ha det så bra, herrå, nåt i den stilen och loggar ut. stackarn. sen morgonen efter skriver han på fb ba hehe glömde säga att om du någonsin vill komma ifrån huset så kan du bara smsa mig på .. och så fick jag nallens nummer. vad HÄNDER. jag svarade inte. hihi. busigt. elakt.

.

jag och zuz åker och shoppar, kommer hem med cathy och devon och VEM är där om inte hihi winnie the poooh! :D pinsamt. jag undviker stackaren men sitter ändå där och säger INGET vettigt. tills han till slut drar. på kvällen får jag dåligt samvete, skriver ett sms till honom och säger att jag såg hans chattmeddelande NU och ba ja men hehe i'll do that. SEN så ja gissa vad som händer???

.

gissa igen.

.

he asks me out to the movies. jag svarar inte. han gör ett nytt försök och säger att hans kompis kan följa med så att vi kan gå alla fyra. jag svarar och ba eeeeh det kanske vi kan göra någon gång. han svarar att han hade tänkt ikväll. jag svarar inte. han skriver igen, ba fast det kanske är för sent. jag svarar att ja det är det nog, men vi kanske kan göra något imorgon istället? (detta var toms förslag okej) men HEHEHE han svarar att han inte kan imorgon. jag svarar halvhjärtat åh too bad men kanske en annan gång. han blir super excited och ba JAAAA och SEN säger han att det är tom som försöker set them up och att han hade tänkt betala för biljetterna till bion. jag utelämnar stackars lilla nalle puh för tom och tom svarar från min mobil "you are in deep shit /coach" stackarn svarar VA? var det där coach winston? jag svarar maybe och han skriver att han sa ju inte att han inte VILLE bli set up.

.

och gissa vad. jag svarar inte. znel chej. 

.

den som för övrigt har läst allt detta är galen. men aja okej.

herrå


Kommentarer
Postat av: Eva

2010-08-29 @ 08:40:27
Postat av: Eva

Värdelöst misslyckat... räkade trycka på skicka istället för i rutan... jaja...



Jag läste absolut hela och för det första... kan vi få en ORDENTLIG bild på Puh eller? För det andra... hur gammal var han... är Tom lite lätt skum eller? Var det så här... Puh sa tillslut till dig att det var Tom som hade planerat att set er up. Sedan frågade du Tom om det var så... sedan skickade Tom ett sms från din mobil till Puh och sa att han var in deep trouble? Har jag förstått rätt då? För i så fall är verkligen lite lite lite... skum. Han verkar förövrigt vara en rätt så... stabil man... at döma av bilderna...



Och på tal om bilder.... det skulle vara askul om du kunde ta kort i typ resten av huset och visa!!!! :D:D:D:D

KRamkram

2010-08-29 @ 08:43:57
Postat av: Eva

Värdelöst misslyckat... räkade trycka på skicka istället för i rutan... jaja...



Jag läste absolut hela och för det första... kan vi få en ORDENTLIG bild på Puh eller? För det andra... hur gammal var han... är Tom lite lätt skum eller? Var det så här... Puh sa tillslut till dig att det var Tom som hade planerat att set er up. Sedan frågade du Tom om det var så... sedan skickade Tom ett sms från din mobil till Puh och sa att han var in deep trouble? Har jag förstått rätt då? För i så fall är verkligen lite lite lite... skum. Han verkar förövrigt vara en rätt så... stabil man... at döma av bilderna...



Och på tal om bilder.... det skulle vara askul om du kunde ta kort i typ resten av huset och visa!!!! :D:D:D:D

KRamkram

2010-08-29 @ 08:43:58
Postat av: Eva

Och varför kom det två av samma nu??? Jag blir ju arg nu. Hur dålig kan man vara på att kommentera... svår uppgift ändå ju. :(:(:(:(:(

2010-08-29 @ 08:44:59
Postat av: maja

JA KAN VI FÅ EN ORDENTLIG BILD AV DIN LOVER

2010-08-29 @ 11:48:20
Postat av: cornelia

HAHHAAHHAHAHHAHAHHAAHHAHHAHA XD XD XD jag dör. Vilken dag!!! hahha xD

2010-08-29 @ 14:17:58
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hej gumman!



Vilken story!! Jag skrattar när jag läser detta! Du ska i alla fall följa din vilja och säg till på skarpen om de inte fattar!! Lycka till i skolan idag! Kram

2010-08-30 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0