GODJUL.FELIZNAVIDAD.MERRYCHRISTMAS.JOEYEUXNOËL

OKEJ. har firat världens bästa amerikanska jul någonsin idag och igår! UNDERBART. fantastiskt. helt sjukt vad bra det har varit. har fått JÄTTEMÅNGA fina presenter. :) :) :) här är några bilder.

det här var på JULAFTON


OFF TO CHURCH. vi var i en katolsk kyrka. lite skrämmanda. i'm not gonna lie. men det var mysigt.

FÖRBEREDELSER för LOBSTER DINNER. hjälp.

THE lobster dinner.

BAKNING. pepparkakor med hemgjord svensk pepparkaksdeg. knäck.

.

.

JULDAGEN

julklappar. michelle.


frukost. NYBAKTA CINNAMON ROLLS.

sara och michael.

HENRY.

michelle och john.

damon och morgan. allihopa. mikaela.

SO MUCH HAPPINESS.

LITEN DEL AV FAMILJEN. michelle, matt, sarah, danny, mikaela, julie.

KLART. lite av mina julklappar.

EFTER DETTA så dog min kamera. men vi åkte till mormorn och morfarn och hade en till christmas, åt mat och efterrätter och öppnade mer julklappar. sen åkte vi hem till min systers pojkväns familj och var hos de en stund och delade ut lite julklappar och sånt.

 

ALLTSÅ DET HÄR VAR EN SÅ UNDERBAR JUL SÅ DET FINNS INTE. ÄR SÅ GLAD. pratade med min svenska familj också, både igår och idag och det var fantastiskt. saknar dem så otroligt mycket och önskar bara att de kunde vara här också. skulle vara det bästa av två världar. men men.

.

GOD JUL MINA VÄNNER.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt du haft det! Fantastiskt med hela den härliga familjen!

2010-12-27 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0