sososososososoooohappyyyyyy.



vet inte riktigt vad som hände. men DE HÄR TVÅ PAR SKORNA beställde jag just från urban outfitters. shoe-shopaholic. im not gonna lie. är inte direkt upprörd dock. JUST SO HAPPY!!! älskar dom. hade 75 dollar i gift cards och sen var det 20% off just today för att det är a freaking SNOWSTORM outside, hehe, och sen så var skorna så dyra så NO TAXES, inte heller någon frakt!. HEHEHEHEHEHEHEHE dessa två par skor ended up costing me 75 dollar. alltså 525 kronor! KIND OF OKAY. alltså för TVÅ PAR UNDERBARA SKOR LIKE THIS. de svarta skorna kostade originally 2100 kronor SÅÅÅ!!!!!
.
.
har inget annat vettigt att säga.

Kommentarer
Postat av: MASTER OF ICE CREAM

vem av oss är det som är galen kvinna!? hahaha. dock var det typ de två snyggaste paren skor jag sett i hela mitt liv. så avundsjuk.

2010-12-27 @ 22:36:52
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig kväll!

2011-01-02 @ 11:10:01
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0