jag har gjort det igen.


- kan börja lite lugnt med en bild på mig och zuzca
- sen ja, gå in på den här sidan och kolla på den fina bilden de tog på oss utbytesstudenter, vi var med på morning announcements the other day och sa godmorgon på vårt eget språk.. usch.

- tryck på länken och ja DET HÄR ÄR film från rachel's birthday party förra lördagen, inga kommentarer förutom att det var HUR roligt som helst!!!! :D
.
.
.
.
.
..
och nu.
.
för att besvara rubriken.
.
jag har gjort det igen, jag är mästaren av att gå över gränserna tydligen, crossing the limits så att säga. kungen av att inte veta när det gått för långt.
.
här kommer det.
.
jag är med i a family plan med min telefon här borta i amerikat. en plan som säger att ALLA telefoner som är med i den här planen har sammanlagt 1000 minuter att prata för varje månad. alltså TUSEN minuter, det här är alltså lite mer än 16 timmar konstant tid att prata i telefon för. och alltså 16 timmar är mycket, man behöver ju inte överdriva.
.
MEN JOOOO. jag har gjort det.
.
den här månaden, eller alltså SEN JAG FICK TELEFONEN så har jaaaaaaag pratat i den i 1227 minuter. ETT-TUSEN-TVÅ-HUNDRA-TJUGO-SJU MINUTER! det är ungefär LITE MER än 20 timmar. TJUGO timmars KONSTANT TID jag har pratat i telefooooonen. ALLTSÅ herregud jag förstår inte vad jag har för fel?!?!?!!? känner mig så himla hemsk mot mina värdföräldrar för att jag gör så här.... men jag visste ju inte!!!! :S och alltså aaaaaaaaaaaaah, panik.
.
ja. det var det. ska gå och dö av skam nu.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej gumman!

Ja, nog visste jag att du har talang för att prata i telefonen, men nu har du blivit lite för bra på det eller hur?!

Hur har det gått? Jag antar att du får stå för den kostnaden?

Festen verkar ju ha varit jätte kul!

Kram kram

2010-10-03 @ 21:01:56
Postat av: Stina

hahahahahhahaha, hur kul som helst!!!!!

2010-10-04 @ 20:57:55
Postat av: mAJO

haha åh jag känner igen amerikaner så himla mycket på den där filmen,

2010-10-05 @ 07:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0