KNÄCKEBRÖÖÖD


- jag har hittat KNÄCKEBRÖD i landet som inte har knäckebrööööd!!! I AM SO HAPPY!!!!!!
- såg letters to juliet här om dagen och blev besatt av den här låten you got me - colbie caillat
- hade ett psychology test här om dagen och alltså det var så BRUTALT svårt, finns inte ens ord som kan beskriva hur svårt det var, vi hade dock en vikaaaaarieeee och alla sitter i klassrummet och svettas och flåsar för att de har panik över provet. helt plötsligt tar tristan (framför mig) fram sin bok, lägger den på bänken och börjar leta efter svaren, rachel (bakom mig) tar fram sitt häfte och börjar copy the answers, jag slänger en blick på vikarien och tar sedan fram mitt eget block och börjar leta efter svaren. ÄLSKAR den där läraren, för hon brydde sig inte eeeeens, så himla skön. och jag skäms inte ens, det var så himla värt! fick ALLA rätt på provet. AAAAAAAAAAAAH mmmmm. nice.
- är frisk igen
- MITT KREDITKORT har kommiiiiiiiiit!!!!!! jag är inte en poor little girl anymore.

Kommentarer
Postat av: Patricia

hej, hoppas att du har det suuupeeer!:D jag undrar en grej, funkar toan bra? hahha det blev stopp hela tiden när jag var på språkresan till flordia i sommar, blir det stopp för dig?:P haha KKKRRRRAAAAMMMAAAARRR

2010-09-30 @ 21:49:42
URL: http://patriciathorn.blogg.se/
Postat av: mamsen

Härligt med knäckebröd! har du/ni ätit upp det du hade med dig?

Hur gick det fick du åka på matchen?



Love! Kram

2010-10-01 @ 10:28:46
Postat av: stina

har skickat ett lettet to juliet nu. på din julia.adelemaiiil. kramissss

2010-10-02 @ 09:14:27
Postat av: Anonym

nice knäckebröd behöver man bara, gläds med dig.

kram från mormor

2010-10-02 @ 16:03:03
Postat av: simon

Att din mormor skriver nice var kanske det coolaste jag varit med om

2010-10-30 @ 17:37:37
URL: http://tomcruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0