ni bad om det.

eller alltså förlåt ni bad kanske inte om det, men alltså här kommer det en massa olika bilder från den senaste tiden på lite olika saker, är DÅLIG på att ta med kameran överallt SOOORRRYYYY, man lär ju INTE få ha med den i skolan så funderar på hur jag ska kunna visa hur det ser ut där. MEN MEN MEN.

mina damer och herrar, låt oss börja med huset.

kök, kök, kök

lade bara upp den här som stor bild för att jag var så nöjd med bajsbilden, jag vet jag är mogen

the master bedroom, tom in his vanliga fåtölj, en matta

ja.

.
.
.
okej så det var huset det.

och nuuuu bara lite konstiga bilder.

så här är det överallt (ALLA är tillsammans) börjar bli smått LESS

på alla som håller hand i skolan det går inte att ta sig fram!!!, lexa, cheerleadersen och deras """"dans""""""""""

footballyoga???

hemmalaget förlorade med 27-0 AHHAHAH suckeeeers.

hängde med den här flickan till hennes camp en timme från brewer i helgen, det var ASKUL. rolig info. hon är två år yngre än mig. ALLA här är yngre än mig. pratade med en tjej som jag trodde var minst 92a i fredags, MEN flickan visade sig vara 95a. ALLTSÅ VA?!

SÅ HÄR såg det ut. vi kanotade (ALLTSÅ VAD är det svenska ordet?!??!?!?!? :S :S), went tubing, hoppade från en bro, åkte bak på ett bilflak ute i skogen, grillade äpplen, tittade på stjärnorna och drack varm choklad, duschade i sjön, gjorde smores, bakade brownies, såg på film, gjorde armband (ja ni hörde) och en massa annaaaat! ASKUL ändå! :) :) :) :)

förlåt för att alla bilder är tråkiga.

camp.

alltså förlåt, ska försöka fixa något roligare snart.

saknar er.

<3

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken grymt fin header du hade! :Ö)

2010-09-09 @ 09:59:38
URL: http://emmakaruna.blogg.se/
Postat av: stinaaaaaaa

va? finns det partätare områden än minerva?

2010-09-09 @ 19:53:15
Postat av: mormor

Gumman dina bilder är helt ok, så kul att se lite hur du har det. kram

2010-09-09 @ 20:59:04
Postat av: cornelia

julia det är asbra bilder!! du är bäsrt och jag älskar att se att du mår bra. saknar dig bara mer så det gör ont. du är underbar.

så sjukt roligt och mysigt det lät med helgen du haft hos tjejn. det lät ju hur najs som heltst. typ alla roliga och mysiga saker man kan göra på en hel helg. hehe skönt. är avis.

älskar dig.

2010-09-09 @ 22:03:29
URL: http://corneliahellday.blogg.se/
Postat av: Mor och far

Kul att få se lite mer av omgivning, händelser etc. Kramar!

2010-09-09 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0