okej alltså det här är nog det pinsammaste jag någonsin kommer fråga eeeeeer.....

MEN alltså jag har så HIMLA mycket att göra HELA tiden! alltså HELA tiden, SÅÅÅ det finns HUR mycket som helst att berätta för er och jag VILL verkligen göra det, MEEEN alltså jag har inte riktigt tid och jag vet inte riktigt vad ni vill veta och vad jag ska berätta och allting, vad som är roligt att höra och INTE......
.
.
såååå HÄR KOMMER DET!!!! :S :S :S
.
aaaah känner mig som en idioooot!!! AHHAHA så himla FUUUUULT det hät ÄR
.
.
.
.
MEEEEN alltså skulle ni vilja ha typ en frågestuuuuund eller någonting?!?!?!?!?
.
ALLTSÅÅÅ eller jag vet inte, men alltså tyyyyyyp att ni bara ställer VILKEN FRÅGA SOM HELST i kommentarsfältet i det här inläggeeeeet och sen så LOVAR jag att svara på dem!? VAD TROR NI!?
.
kan vara vad som helst. typ var i usa jag är, vilka jag bor med, vad jag gör i skolan, hur luncherna är, om det är likt alla high-school-filmer eller inteeeeeee,  VAD jag äter till lunch, vad alla andra har med sig, vilka jag äääär med i skolan, hur det går med springningen, dansen, vad jag gör på helgerna. JAAAAG VET INTEEEE vad ni vill veta MEN alltså tyyyyyyyyyyyp såna där frågor, OCH ANDRA FRÅGOR. fråga påååååå bara!



LOVAR verkligen att göra ett helt inlägg med bara frågor och svar i så fall. och alltså FRÅGA HUR MYCKET NI VILLLLL okeeeej?!?!?!? femton frågor per person ÄR okej.
.
.
och alltså förlåt för att jag är så himla töntig och frågade om ni ville ha frågestund!!!!! :S:S:S:S:SS:S:S
.

Kommentarer
Postat av: anonym

var i usa är du nu?

var du aldrig rädd att du skulle ångra dig när du väl kommit fram? typ att familjen skulle vara jättedålig osvosv

2010-09-24 @ 07:32:33
Postat av: Anonym

Hur mycket får du ligga?

2010-09-24 @ 08:49:21
Postat av: Kajsa

Du vet att du har Eric och Viktor och alla som säkert läser, sen skriver du "vilken fråga som helst"... Smart drag där, du kommer få en tuff frågestund ;)

2010-09-24 @ 09:17:20
Postat av: cornelia

TRIVS DU I DITT RUM?

2010-09-24 @ 09:26:17
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: cornelia

ska susie flytta elelr hur blir det?

2010-09-24 @ 09:26:37
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: cornelia

va har du på dig på dagarna?

ha du använt dina långa svarta grej som man kan knäppa över huvudet? xD

2010-09-24 @ 09:27:13
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: Jessica Ovekrans

vad är bäst (förutom coldstone ;) och sämst med Brewer?

2010-09-24 @ 10:55:45
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: ANNA

vågar du bajsa??? eller är det soma tt bajsa hos någon man inte känner????

2010-09-24 @ 11:07:58
Postat av: Mamsen och mormor

Hur mår du?

Vi är intresserade av allt som gäller dig!

Hur går det med dansen? Vad händer med den där föreställningen? Hur är det med vristen?

Snart åker vi ut till landet, ska bli mysigt!



Massor av kramar till dig! Försök att ta det lugnt, snälla

2010-09-24 @ 11:39:59
Postat av: Mamsen och mormor

Hur mår du?

Vi är intresserade av allt som gäller dig!

Hur går det med dansen? Vad händer med den där föreställningen? Hur är det med vristen?

Snart åker vi ut till landet, ska bli mysigt!



Massor av kramar till dig! Försök att ta det lugnt, snälla

2010-09-24 @ 11:41:14
Postat av: EricaLundin

haha rolig bild!

2010-09-24 @ 11:56:45
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: lovisa

frågestund är kul:)

2010-09-24 @ 12:05:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: cornelia

någon på g? :D



älsk systern

2010-09-25 @ 00:10:54
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0