sushi-sundae-picnic


Var med mina flickor igår och åt sushi och gjorde ice cream sundaes, pratade, såg på film och bara var. Hade träning först. Vi har vår första tävling på fredag och jag är med i tre event. 4x800 meter stafett, open 800 meter och HÖJDHOPP. HUR nervös som helst. Kommer nog göra racewalk nästa vecka. Alltså ni förstår inte hur hemska de här tävlingarna är. De tar död på en. Nervositeten är bara för mycket. Jag skulle vara okej med att bara ha träningar och inga tävlingar. Om det ändå vore så väl.



Här har ni ett fint litet exempel på mina outfits jag har på mig för det mesta. Långärmade track shirts, spandex shorts och så springskor på det. YUPP. Skönt men inte speciellt fashionable. Oh well. I couldn't care less.




Btw SVERIGE. Jag kommer hem om 79 dagar. På något sätt har det här året gått fort. Förstår ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0