THE SKITTLES


Outdoor track har startat. Konstant träning i två timmar varje veckodag i tio veckor nu. SKÖNT. Kommer bli stek till beach 2011. Det är 99 personer i the team och I LOVE'EM ALL. Det ÄR faktiskt roligt. Förutom det faktum att vi måste springa så mycket. Bara för att vi är töntigast i världen så klädde vi upp oss i regnbågsfärger idag. Vet inte varför. Folk började kalla oss the skittles. So. Its whatever. HEHE på vår long run idag så sprang vi till coldstone och sampled icecream och sen tillbaka. I LIKE IT.
.
På bilden har vi för övrigt mina några av mina mysigaste små vänner. Från vänster: Mikaela, Taylor, MOI, Shannon, Rowan, Whitney och Delaney. ÄLSKAR DOM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni är och du är allra finast, hur har du blivit så brun?? kram mormor

2011-04-01 @ 07:20:11
Postat av: Mamsen

Vad kul se er alla! Roligt verkar ni ha också! Kram

2011-04-01 @ 09:08:33
Postat av: Kajsa

Hejsan!

Vilket företag, eller vad ska man kalla det, åkte du till USA med?

As grymt med skittles ju!!

/Kajsa

P.s Bäst blogg ju, blir avundsjuk varje gång jag går in på den och ser bilder från USA... :) <3

2011-04-01 @ 20:28:58
URL: http://kajsawiklunds.blogg.se/
Postat av: Kajsa!

Men asbra ju!

Alltså jag vet inte, någon gång under gymnasie-tiden iaf, inte innan 2an tror jag.

Tack, jag älskar min header haha!

2011-04-02 @ 21:28:48
URL: http://kajsawiklunds.blogg.se/
Postat av: FowZie

det låter ju skitbra! (:

2011-04-02 @ 22:56:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag en vinnare dras i kväll, ,vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-04-03 @ 12:28:54
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0