wow


This is what it has come to. Jag lägger pengar på att köpa speciella skor att ha på track tävlingarna. Jag orkar inte med mig själv. Orkar inte heller att jag faktiskt tycker att det är kul att träna också. Haha. Det är roligt att gå på träningarna och träffa folk. Let's be honest. Även om träningarna i sig är sämst. Den här bilden är tagen i en affär at the mall. Notera det lilla snöret som sticker ut från min fot där nere. Har definitivt på mig springskor, kommer också ihåg att jag hade på mig svarta spandex short och en orange långärmad track shirt. Det är inte det att jag aldrig har på mig vanliga kläder längre eller att jag inte försöker ibland men alltså the bottom line is that I don't care what people think anymore. Jag klär upp mig för min egen skull och den där gången orkade jag inte.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 12:53:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0