blahhhh

Okej. Nagra saker jag INTE saknat med att komma tillbaka efter en veckas ledighet Fran det har stallet. 1. Att fraga om lov att fa Ga pa toaletten. Snalla. 2. Att se folk pretty much ha sex I korridorerna. Ni ar 15 ar. Ga hem och lek I sandladan. 3. Stora ryggsackar. Man dor av dom bada mentally and physically. 4. Behova tanka pa vad man ska ha pa sig pa morgonen. I couldn't care less over att kla upp mig for nagon annan. Men att komma I pyjamas till skolan AR bara en bra ide nar man ar hemma. Jag har inte sa mycket mer att saga just nu. Herra.

Kommentarer
Postat av: Jessica Ovekrans

ja, ett av mina mer bestående minnen från USA-året är alla dessa människor som gled in på Starbucks i pyjamasbyxor, stor tröja och flip flop. Vad är grejen? Ta ett par mjukisbyxor åtminstone!

2011-02-28 @ 21:40:56
URL: http://jessisca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0