bakomkulisserna.


har fått klagomål från mina familjemedlemmar om att uppdateringar på denna extremt ointressanta blogg måste ske. SÅ. jag är i princip SÄMST på att ta med mig kameran överallt. MEN jag har min telefon och tar kort med den SÅ. här kommer det några bilder från vad som hänt bakom kulisserna på sista tiden.

har haft ungefär tusen snow days och en dag så klättrade jag och mikaela i träd.

har haft flera meet (friiidrottstävlingar) och ätit nutella och kex. sprungit fruktansvärt mycket. jag är ju som sagt julia helleday distanslöpare nu för tiden.

köpte en jeansjacka på forever 21, slaktade den och så här blev resultatet.

har varit cool och tagit kort på vad jag haft på mig, på min systers begäran dock. förmodligen mycket tråkigt att titta på.

har tydligen utvecklat ett manligt könsorgan i spegeln. och JA toaletterna på vår skola ser EXAKT ut som de gör i alla high school filmer.

ja, jag hatar orange men det är BREWER WITCHES' färg så.

har ätit cheesesticks. kommer SAKNA detta när jag åker hem. mozzarellaaaaa.

hade BLACK BEAR RELAYS. sprang ett 4x800 meter på 3:11 minuter och kom femma, var med i ett distance medley relay och sprang 400 meter på 76 sekunder och kom fyra.


i onsdags gick the main pipe sönder som sagt och hela skolan flooded och så här såg det ut. skönt. lärarna har förmodligen alla haft ett nervöst sammanbrott. MEN ingen skola. SKÖNT på riktigt.

sprang NIO KILOMETER på träningen förra måndagen i minusgrader. var definitivt de 53 värsta minuterna i mitt liv.

och ja. tänkte bara avsluta med en bild på min psykologilärare i en MORF SUIT. vackert.
.
.
HERRÅ

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vi tackar allra ödmjukast för den underbara uppdateringen!! Skrattade gott åt dina kommentarer! Gullegumman vi saknar dig! Det betyder verkligen mycket att få se sådana här härliga vardagsbilder! Din psykologilärare måste ju vara så skön...

2011-01-21 @ 21:26:30
Postat av: Anonym

jag säger bara LÄCKERT!!!!!

kram från mormor

2011-01-22 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0