förlåt men så här blev det


Igår var det JUNIOR PROM. Jag pratade med min syster innan jag åkte iväg och hon fick mig att inse att jag lever i någon slags amerikansk high school film. Helt ärligt. Det var PRECIS som på film. Först och främst gjorde vi ingenting hela dagen men sedan på eftermiddagen drog jag och Mikaela iväg allt vårt pick och pack till vår vän Shannon och började göra oss iordning. Vi hade två timmar på oss att fixa hår och smink men på något sätt så stressade vi ändå in i det sista och hann inte ta några bilder tillsammans. Jag vet. Helt oacceptabelt. Jag vet inte vad jag ska säga. Förlåt.
.
Klockan 6.15 kom min dejt här och hämtade upp mig i en stor överdriven brutalt amerikansk bil; en röd hummer. Oh god. Efter det så åkte vi hem till min familj och visade upp oss (...) och sedan till hans familj för de ville också se hur vi såg ut. När hela den där fadderullan var klar så mötte vi upp två kompisar, Ray och Katie och åkte till Olive Garden och åt middag. Vi anlände därefter en timme sent, fashionably late obviously, till balen. Det var ju hollywoodtema och det var en röd matta och en massa dekorationer, jag lovar, det kändes som att vi var i hollywood. Har verkligen aldrig varit där, men jag kan tänka mig. Det kändes lite som Oscarsgalan ser ut. It was sweet.
.
Till skillnad från semi formal i höstas så var det faktiskt en bra DJ på den här balen. Det var hur roligt som helst, alla dansade och det var bara brutalt pinsamt de första minuterna. Tummen upp för det. Och bara så ni vet, det var VERKLIGEN vissa par som var WAY TOO MUCH igår. Jag vet inte om det är något med uppmärksamhet eller om de faktiskt tycker om att dansa groteskt och sexuellt med varandra. Livets mysterium. Efter dansen så åkte vi till Denny's en massa personer och drack milkshakes och grejer. HELLO AMERICA. Sedan var det big time sleepover hos Katie hela natten. Ja. Typ så var det. Vet inte om I got the point across men det var JÄTTEROLIGT. Kolla min corsage som jag har på vristen!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åh, så vackert! Jättefint!

2011-03-28 @ 05:33:21
Postat av: Sofie

Åh Julia!! jag finner inga ord!

2011-03-28 @ 09:29:37
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: CesssMaster

DU ÄR VACKER! <3

2011-03-28 @ 10:54:44
Postat av: Olivia

SÅ HIMLA FIIIN!!!

2011-03-28 @ 18:44:52
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej!

Vad fin du var!

Jag bara undrar med vem du åkte, alltså typ EF eller STS eller liknande?

Tack Hej :)

2011-03-29 @ 21:16:05
URL: http://kajsawiklunds.blogg.se/
Postat av: julia

RÅSNYGGT JULLAN!!!! himlarns fint.

2011-03-29 @ 23:11:03
Postat av: maja

åh julia du e finast i världen. min mamma hälsar också det hon ba JULIA IS SO BEAUTIFUL!! hehe saknar dig

2011-04-01 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0