inspiration


Jag har hittat en ny favoritdesigner. HIMMEL. Det här är RODARTE mina vänner. Designed by Kate and Laura Mulleavy. Jag är fullständigt och hopplöst förälskad i deras kläder. De designade kläderna till The Black Swan. Just brilliant. Jag har blivit jätteinspirerad av den filmen och sitter och tecknar och ritar egna desgins och det är jätteroligt. Verkligen bara för ATT. Men när jag var liten ville jag alltid bli a fashion designer så det är bara kul att ta upp det igen. Jag hade verkligen en klippdocka när jag var liten som jag ritade kläder till och klippte ut och klistrade med och höll på. Haha. Okej. Hade inte så mycket mer att säga. Eller JO. Har du INTE sett The Black Swan så har du missat något. SE DEN. Den är briljant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0