tänkte bara visa lite bilder

från showen som the junior class satte ihop i fredags, det var HUR roligt som helst, fruktansvärt nervöst dock. det var över 700 pers i publiken och vi dansade runt, sjöng sånger, gjorde sketcher och höll på i två timmar. AH. galet. här har jag NÅGRA bilder från kvällen.


 

min, shannons och zuzies dans till sången BUST A MOVE, alla älskade den, im not gonna lie, dansen var BRILJANT, och ja mina ben är precis så gulbruna som de ser ut, ett litet missöde skedde at the tanning place





STAR WARS. nuff said.



the girls' chorusline med låtarna, stayin' alive, thriller och girls' just wanna have fun



richard simmons vs. jane fond WORKOUT



PROM NIGHT



princesses from brewer



och så det sista uppträdandet som var JAG. jag sjöng a whole new world partly in english partly in swedish ALLDELES SJÄLV. ahhh. dog. och svettades som en gris. snyggt.

herrå.

Kommentarer
Postat av: dysseldorf

snygg skjorta ;)

2011-03-21 @ 02:51:12
Postat av: Anonym

Älskade Julia

Du måste ha gjort stor succe, så vacker. Mormor

2011-03-21 @ 06:07:06
Postat av: :D

filmade ingen när du sjöng?, det hade varit hur roligt som helst att får se det :)

2011-03-21 @ 15:51:22
Postat av: Mamsen

Vad kul att se hur det var! Du är såå modig! Vill också höra hur det lät!! Kram

2011-03-21 @ 21:13:58
Postat av: Pappsen

Man blir så stolt!!

2011-03-21 @ 23:11:38
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Julia,



Jag änvänder detta som mail eftersom jag vill komma i kontakt med dig. Jag är intresserad av att ha information om språkresor till USA på din blogg och undrar om du vore intresserad av möjligheten att tjäna pengar på detta?



Med vänliga hälsningar,

Johanna

2011-03-23 @ 15:42:16
Postat av: stina

coola du! KRAM.

2011-03-24 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0